Śmieszne filmy i filmiki, najlepsze, kochane

Piękne, słoneczne popołudnie. Dzisiaj mam wolne. Postanowiłam podrzucić synka dziadkom, a sama wykorzystać czas dla siebie. Mój maż też jest na urlopie, ale dopiero pierwszy dzień, wiec będziemy mieli jeszcze sporo czasu dla siebie. Rozpoczęliśmy dzień od wspólnej kawki i śniadanka, po czym ja zrobiłam delikatny makijaż, ubrałam się w wygodne, aczkolwiek eleganckie szmatki i ruszyłam w miasto. Na celowniku miałam kilka butików, pasmanterię, drogerię, fryzjera, a na końcu spotkanie z przyjaciółkami. Wszystko szybko i sprawnie załatwiłam. Najbardziej lubię chodzić na babskie zakupy sama, dlatego zawsze umawiam się z dziewczynami już na miejscu. Byłam pierwsza jak zwykle. Zamówiłam gorącą czekoladę i czytałam książkę, czekając, aż spóźnialskie się zjawią. Było miło i ciekawie. Jak spotykamy się po 4 miesiącach to każda ma coś do opowiedzenia i rozmowom nie ma końca. Nadszedł czas, że trzeba było się rozstać. Wymieniłyśmy się całuskami i każda podążyła w swoją stronę. Wracałam troszkę zmęczona po tych wojażach i myślałam już o tym, że jak wrócę to mąż zajmie się synkiem, a ja zrobię sobie małe domowe SPA. Weszłam do mieszkania i zastała mnie głucha cisza. Pomyślałam, że nikogo nie ma, a miał przecież odebrać synka od dziadków i czekać na mnie w domu. Czekał, ale bez małego i nie koniecznie na mnie. Uchyliłam dyskretnie drzwi do pokoju, a on siedział przed monitorem, słuchawki na uszach, kamera przed nim i oglądał sobie jakąś laskę ucinając sobie jednocześnie z nią pogawędkę … i uwierzcie mi, nie o pogodzie. Ona wysyłała mu swoje filmy erotyczne, a on chyba zapomniał o całym bożym świecie. Nie macie pojęcia, jaka byłam wściekła. Zabrałam się z domu i pojechałam do rodziców. Postanowiłam zostać na weekend. W poniedziałek jak był w pracy, sprawdziłam historię w Internecie. W wyszukiwarce widniały same filmy erotyczne i filmiki dla dorosłych. Wniosek: wszyscy są tacy sami.

Skomentuj

