Śmieszne filmy i filmiki

Zadzwoniła Julka, po raz kolejny z płaczem. To moja serdeczna przyjaciółka, ale mam jej czasami dosyć. Zawsze chodzi o to samo. Jak tylko pokłóci się z chłopakiem, a zdarza się to często to dzwoni i żali się godzinami, a co gorsza ostatnio częściej wpada bez zapowiedzi. Zaczęłam wychodzić na dłużej z domu, żeby od niej odpocząć. Zawsze znajdę coś do załatwienia, a jak nie to byle pretekst jest dobry. Daniel – jej chłopak był strasznie o nią zazdrosny, odkąd pamiętam. Potem troszkę się uspokoił, ale to nastąpiło wtedy, gdy podjął pracę w firmie outsourcingowej i zaczął poznawać nowych ludzi, szczególnie nowe koleżanki. Wtedy totalnie przestało go interesować, co porabia Julka w ciągu dnia. Przesiadywała u mnie non stop, no chyba, że byłam w pracy albo na uczelni. Potem ni stąd ni z owąd zaczął się interesować erotyka, gdzie nigdy nie był zbyt wylewny w tej dziedzinie. Raczej zwykły mroczek. Kilka razy przyłapała go jak oglądał filmy erotyczne. Od tego się zaczyna. W końcu przyszła kryska i przyłapała go z koleżanką z pracy. Żenujące ! A taki był niepozorny. No cóż. Kiedyś mi ktoś powiedział, że najczęściej jest tak, że jak facet się czepia swojej kobiety to znaczy, że sam ma coś na sumieniu. Mierzył ją swoją miarą. Finał jest taki, że chłopak w końcu nie musi się kryć, Julka jest zrozpaczona, a ja zamiast zająć się swoimi sprawami co wieczór muszę pocieszać koleżankę. A nic jej lepiej nie pociesza niż ogladanie w necie różnych rzeczy, a własciwie to zawsze oglada śmieszne filmiki.

Skomentuj

