filmy dla dorosłych

Hehe, ostatnio to te filmy mnie rozwaliły, na imprezie u andrzeja jak już zaczeło być drętwo to Aśka odpaliła laptopa i włączyła jakieś betony z sieci. Zaczeło sie oczywiście odrazu od głupich i zboczonych faz. O większości to nawet mówić nie będę, bo się okaże, że ludzie zaraz zaczna pytać to tak można? Heh…jak sie ogląda filmy dla dorosłych to można dojśc do jednego stwierdzenia, jak to mój przyjaciel mówi: jak się popieści to sięwszystko zmieści…🙂 No ale wracając do całej akcji zanim Aśka – a trzeba przyznać, że najinteligętniejsza to ona nie jest odpalila tego złoma z wyprzedaży to jużwszysccy poszli spać z nią włącznie. A że ja jakoś więcej siły miałem, a drętwych filmów nie chciało mi się oglądać to odpaliłem gry dla dorosłych i musze przyznać, że pograłem dobre 20 może pół godziny i potem lulu, nie żeby coś specjalnego było, pare dobrych gierek…Impreza udana…Jak zawsze jak jest dobra ekipa

Tagi:

Skomentuj

