Darmowe tapety – coś nowego?

Wiem, że była niebagatelna przerwa w pisaniu artykułów, no ale tak bywa, troche pracy człowiek zalatany i nie ma czasu. Naturalne. Mankament mojej pracy polega na tym, że mniestety dużo siedze przy komputerze. I siedze, aż tak dużo, że ostatnio olałem te wszystkie filmiki i fajne gry i zaczełem szukać czegoś co bardziej cieszy oko. Czyli zdjęć, fotografi – czegoś nowego – oryginalnego. Trzeba było w konću zmienić tą szarą tapetę, która jest standardowo po instalacji windowsa. I tak oto znalazłem pare fajnych zdjęć. Oczywiście można było je pobrać bo w końcu to darmowe tapety na pulpit, a nie jakieś pliki nieznanego pochodzenia. Śmiało moge polecić tą stronke, kupe fajnych i autorskich tapet. Z tego co przeczytałem go autor sam robi zdjęcia – taki amator/profesjonalista, która ma hobby i mało czasu, ale zawsze coś wrzuci. Także nie tylko tam są same tapety, ale poprostu zwykłe zdjęcia, który można wykorzystać w różny i wszelaki sposób, również są tam darmowe zdjęcia komercyjne

Tagi: , , , ,

Skomentuj

