Gry erotyczne

Miałam pewne obawy, że mój chłopak mnie zdarza. Niby wciąż był czuły  i kochany, ale coś mi nie grało. Spędzał dużo czasu przed komputerem. Zawsze kiedy wchodziłam do pokoju to on zamykał laptopa, alba w bardzo szybki sposób zamykał otwarte okna. Historie zawsze czyścił, więc nie mogłam nigdy sprawdzić co robił. Planowałam z nim ślub, ale teraz nie wiem, czy to ma sens. Raz musiał wyjść z domu nagle, bo pod dom podjechała jego matka, która chciała mu przekazać ważny list. Wykorzystałam tę chwilę i zajrzałam do jego laptopa. Był tam otwarte strony z grami dla dorosłych. Gry erotyczne u mojego faceta? Przeżyłam szok. On nigdy w nic nie grał. Od razu pomyślałam, że skoro podobają mu się gry z gołymi panienkami, to pewnie w sieci też je ogląda. Całą noc nie spałam zastanawiając się nad tym, czy ja jeszcze mu się podobam. Postanowiłam z nim porozmawiać na ten temat, bo dłuższe zatrzymywanie prawdy dla siebie wpędziłoby mnie w depresje. On w ogóle nie chciał rozmawiać na ten temat. Uważał, że robię aferę o naprawdę fajne gry. Nie próbował nawet zrozumieć, o co mi tak naprawdę chodzi. Obraził się i wyszedł z domu. Wrócił w środku nocy, a następnego dnia zachowywał się tak, jakby nic się nie stało.

Tagi: , ,

Skomentuj

