Darmowe Zdjęcia

Szłam ulicą, kiedy nagle podbieg do mnie jakiś nieznajomy mężczyzna. Wystraszyłam się, bo nie wiedziałam, czego mogę się po nim spodziewać. Wariatów w dzisiejszym świecie nie brakuje. Mężczyzna zasypał mnie potokiem słów. Nie mogłam zrozumieć o co mu chodzi. Proponował mi zdjęcia komercyjne. Chodziło o zdjęcia do reklam. Przynajmniej tyle zrozumiałam z jego wypowiedzi. Nie byłam zainteresowana i grzecznie mu podziękowałam po czym oddaliła się. Po przyjściu do domu rozmyślałam o tym i stwierdziłam, że mogłabym może spróbować swoich sił w takim biznesie. Zapotrzebowanie na nowe twarze jest zawsze. Aby wcielić swój plan w życie zdecydowałam urządzić sobie małą sesję zdjęciową. Nie chciałam wydawać na nią pieniędzy, więc konieczne było znalezienie źródła darmowych zdjęć. Na mój post odpowiedziało trzech studentów. Po krótkiej rozmowie z każdym z nim wybrałam jednego. Sesja, która została wykonana zachwyciła mnie. Zostałam bardzo dobrze potraktowana, a obawiałam się, że będzie dużo gorzej. Po mile spędzonym dniu miałam darmowe fotografie, które postanowiłam rozsyłać, aby się zareklamować. Miałam nadzieję, że ktoś mnie zauważy i dostanę szansę na profesjonalne zlecenie.

Tagi: , , , ,

Skomentuj

