Darmowe tapety

Kupiłam sobie nowego laptopa. Moja radość z nowego nabytku była dość spora. Mój stary komputer, mimo że był bardzo mi bliski, już nie wystarczał. W nowym laptopie postanowiłam ustawić sobie nową tapetę. W starym komputerze od zawsze miałam taką samą. Wertowałam strony w Internecie z darmowymi tapetami, ale nie mogłam znaleźć tam nic, co chciałabym codziennie oglądać na ekranie swojego komputera. Mama podpowiedziała mi, że mogę się wybrać z aparatem na spacer i spróbować samodzielnie wykonać jakieś zdjęcia, które potem będą się nadawały, jako tapety na pulpit. Posłuchałam się jej i wyruszyłam na spotkanie niezwykłych obrazów. W czasie mojego dwugodzinnego spaceru nie wydarzyło się nic, co byłoby warte uwagi. Nie mówiąc już o tym, że fotografia tego zjawiska nadawałaby się na moją tapetę. Spacerując trafiłam na zakład fotograficzny. Postanowiłam tam zajść i zapytać, czy jest szansa na uzyskanie jakiś darmowych zdjęć. Kiedy wyjaśniłam o co mi chodzi, fotograf zaproponował mi przejrzenie katalogu ze zdjęciami z miejsc egzotycznych. Powiedział, że jak jakieś wpadnie mi w oko to dostanę je na własność. Dostałam do obejrzenia 1000 zdjęć.

Tagi: , , , ,

Skomentuj

