Darmowe gry erotyczne

Moja polonistka miała dość dziwne wymagania. Jej głównym zadaniem było przygotowanie nas do matury, a ona zachowywała się tak, jakby chciała z nas zrobić polonistów. Gdybym chciał mieć tyle kontaktu z językiem to wybrałbym klasę humanistyczną, a nie matematyczno-infomratyczno-fizyczną.Na polski chciałem poświęcić wymagane minimum i tyle. Jednak ona co chwila zasypywała mnie i nie tylko mnie bo kolegów także, kolejnymi wypracowaniami do pisania. Ostatnio chcąc się do nas przymilić, kazała nam napisać recenzję strony internetowej. Strona miała być dowolna, więc ja wybrałem taką z grami dla dorosłych. Moi koledzy kazali mi się puknąć w głowę. Twierdzili, że  takie coś to można gościowi od informatyki przedstawić, a nie naszej polonistce. Ja jednak byłem nieugięty i postanowiłem napisać recenzję strony, która zawiera gry erotyczne. Swoją pracę musiałem przedstawić na forum klasy. Zrobiłem to bardzo chętnie. Nauczycielka po mojej prezentacji zapytała tylko o to, czy inne fajne gry już przestały istnieć, że zabrałem się za te o podłożu erotycznym? Wyjaśniłem jej, że to moje niezwykłe hobby. Miałem nadzieję, że rozmowa na temat gier zostało zakończona a to dopiero był początek.

Tagi: , , , ,

Skomentuj

