Sex gry

Jestem wieloletnim użytkownikiem portalu aukcyjnego allegro i często kupuje tam różnego rodzaju rzeczy, nie zawsze te, które są mi potrzebne. Lubie tam zakupy – wiadomo, ze względu na wygodę, nie muszę wychodzić z domu, a sama przesyłka dotrze do mnie kurierem bądź pocztą polską, dzięki czemu zaoszczędzę czas i pieniądze. Z drugiej strony nie mam możliwości zobaczenia towaru i dotknięcia go przez zakupem, ale nie stanowi to dla mnie problemu, w końcu większość sprzedawców dosyć szczegółowo opisuje i fotografuje swój towar aby go sprzedać jak najszybciej. Jedno co mnie zadziwiło to kategoria erotycznych przedmiotów na allegro – nie wiedziałem, że jest tam takie coś, pomimo tego, że mam tam konto bardzo długo. Zdałem sobie sprawę dopiero jak przypadkowo wszedłem do widoku kategorii. Było to całkiem przypadkiem, gdyby nie reklama na głównej stronie, która namawiała do zobaczenia aukcji sex gry to nigdy bym tam nie trafił. Ogólnie cieszę się, że już wiem o takim czymś, jest to bardzo potrzebne, można kupić gry erotyczny czy innego rodzaju gadżety bez wychodzenia z domu i w miarę intymnie, tak aby nikt nie wiedział, że to kupiliśmy. Ja osobiście wstydził bym się iść do sex shopu i tak po prostu zrobić zakupy, co by było gdybym tam spotkał swoją ciotkę lub bliższą rodzinę? Z drugiej strony nie wyobrażam sobie mojej ciotki w takim miejscu kupującej gry dla dorosłych, także chyba nie ma o czym mówić. Tak czy inaczej sam sposób jest bardzo dobry na zakupy.

Tagi:

Skomentuj

